Unborn 8.0 Blue Pointer

czwartek, 22 maja 2014

Patch 4.8

Dnia 22.05.14 r. wyszedł patch 4.8 zapraszam do przeczytania zmian :)

Bohaterowie

Blitzcrank

Rakietowy Chwyt i Pole Statyczne kosztują mniej punktów many.
Ponieważ inni bohaterowie wspierający potrafią robić coś więcej poza kontrolą wizji oraz przebywaniem na polu walki, Blitzcrank potrzebował drobnych wzmocnień, aby nie zostać w tyle. Ponieważ Blitz jest już przydatny (z długim czasem odnowienia utrudniającym mu życie), postanowiliśmy obniżyć koszt punktów many, aby częściej mógł przyciągnąć Amumu do waszej drużyny.

Q - Rakietowy Chwyt

KOSZT120 pkt. many  100 pkt. many

R - Pole Statyczne

KOSZT150 pkt. many  100 pkt. many

Cho'Gath

Cho może teraz pożerać rzeczy odrobinę szybciej i z trochę większej odległości.
Chcieliśmy wprowadzić tę zmianę od dawna, ponieważ Cho robi się bardzo smutny, gdy jego przekąski uciekają Błyskiem. Oznacza to, że zasięg Uczty jest zgodny z zasięgiem ataku, gdy ma 6 ładunków Uczty. Nom nom nom nom nom nom nom!

R - Uczta

ZASIĘG150  175
CZAS UŻYCIA0,5 sekundy  0,25 sekundy

Kha'Zix

Czas odnowienia Rozwiniętych Skrzydeł jest teraz taki sam jak Skoku.
Kha'Zix jest silny na każdym poziomie umiejętności, lecz gdy odkryliśmy ten błąd, uznaliśmy, że powinniśmy go naprawić, nawet jeżeli zadziała to jako wzmocnienie. Przez cały czas rozważamy zmienienie Kha'Zixa tak, aby zachował swój styl gry jako zabójca, pozbawiając go siły, aby nie mógł wywalczyć sobie wyjścia z trudnej sytuacji.

E - Rozwinięte Skrzydła

NAPRAWA KHA'ZIXANaprawiono błąd, który sprawiał, że Rozwinięte Skrzydła miały dłuższy czas odnowienia niż Skok – 24/22/20/18/16 sek. 22/20/18/16/14

Malzahar

Uścisk Piekieł kosztuje mniej. Tego prawdopodobnie nie musimy wyjaśniać.
Zdajemy sobie sprawę, że magowie z dużą mobilnością są teraz w cenie podczas profesjonalnych rozgrywek, ale wzmacnianie Malza zmieniające jego sposób rozgrywki sprawia, że rola maga zostanie spłycona i utrudnia inne eksperymentowanie. Obniżenie kosztu many Uścisku Piekieł, aby był porównywalny z innymi superumiejętnościami z długim czasem odnowienia było czymś, co zdecydowanie przydałoby się Malzowi, więc zrobiliśmy to.

R - Uścisk Piekieł

KOSZT150 pkt. many  100 pkt. many

Pantheon

W poprzednim patchu wprowadziliśmy zmianę Pantheona bez opisania jej (przepraszamy!). Przed wprowadzeniem zmiany Wielki Skok zadawał obrażenia 0,5 sekundy po tym, jak Pantheon uderzył o ziemię, co było dość dziwaczne. Fakt, że Pantheon mógł ogłuszyć przeciwników, zanim wylądował z Wielkiego Skoku, wprowadzał zamieszanie. Postanowiliśmy zmienić to, aby sytuacja stała się czytelniejsza oraz aby wpłynęło to na jego siłę. Dostaliśmy sporo informacji z waszej strony, że wpływa to na skuteczne (lub jakiekolwiek) użycie Wielkiego Skoku, więc będziemy uważnie przyglądać się Pantheonowi po tym patchu.

R - Wielki Skok

PRZEJRZYSTOŚĆPantheon nie może korzystać z umiejętności, dopóki nie wyląduje
NAPRAWIENIE BŁĘDUAnimacja i obrażenia Wielkiego Skoku lepiej się ze sobą zgrywają. Czas pojawienia się znacznika oraz moment zadania obrażeń nie są zmienione, ale Pantheon ląduje 0,5 sekundy później.

Soraka

Deszcz Gwiazd zadaje mniej obrażeń, a Natchnienie zużywa punkty many, gdy zostanie użyte na przeciwniku.
Soraka w solowej alei jest denerwująca, ponieważ może atakować przeciwnika Deszczem Gwiazd, jednocześnie uniemożliwiając mu kontratak za pomocą darmowych Natchnień. Soraka powinna przebywać w solowej alei jako ktoś, kto dysponuje możliwością wspierania drużyny, a nie po to, aby zadawać coraz większe magiczne obrażenia Deszczem Gwiazd.

Q - Deszcz Gwiazd

OBRAŻENIA60/95/130/165/200  40/65/90/115/140
UŻYTKOWEJeżeli Deszcz Gwiazd trafi przeciwnika, czas odnowienia Astralnego Błogosławieństwa jest skrócony o 5/6,25/7,5/8,75/10% 5/8/11/14/17%

E - Natchnienie

NOWOŚĆKOSZTKosztuje 50 pkt. many na wszystkich poziomach, jeżeli zostanie użyte na przeciwniku

Udyr

E - Styl Niedźwiedzia

PRZEJRZYSTOŚĆUdyr widzi teraz znacznik, gdy ogłuszy cel, który pokazuje, jak długo musi odczekać, zanim będzie mógł ogłuszyć go ponownie

Niewielkie zmiany i naprawione błędy

Nami

Q - Wodne Więzienie

NAPRAWIENIE BŁĘDUNaprawiono błąd, który sprawiał, że Wodne Więzienie mogło przerwać niektóre umiejętności, które powinny czynić użytkownika niewrażliwym na efekty ograniczające kontrolę (np. Kataklizm Jarvana IV, Niepowstrzymana Siła Malphite'a)

Sejuani

Q - Arktyczne Natarcie

NAPRAWIENIE BŁĘDUNaprawiono błąd, który sprawiał, że Arktyczne Natarcie zatrzymywało się przy zderzeniu, ale nie podrzucało do góry dużych bohaterów (Cho'Gath z 6 ładunkami Uczty, Zac z dużą liczbą dodatkowych PZ, duzi bohaterowie pod wpływem Szalonego Rozrostu Lulu, bohaterowie, którzy nie przestrzegali diety itp.)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz